Bij de aankoop van een nieuw bed, matras of boxspring is het handig als er iemand met verstand van zaken met je meedenkt. Onze slaapadviseurs staan uiteraard voor je klaar in onze winkels. Daarnaast kan je met al je vragen over je bestelling, levering, product of eventuele klachten ook terecht bij onze klantendienst. Wij gaan samen met jou op zoek naar de oplossing die voor jou het beste past.
Heb je hulp of advies nodig? Onze klantendienst is op werkdagen telefonisch of via Whatsapp bereikbaar van 9.00 tot 17.30 uur.
Je kan Beter Bed ook contacteren via social media. Kijk maar eens op onze Facebookpagina. Onze gemiddelde reactietijd op Facebook bedraagt 9 minuten.
Op de website van Beter Bed betaal je veilig en vertrouwd. Je hebt de keuze uit meerdere betaalopties. Naast de getoonde betaalmethoden kan je ook betalen bij levering, mits je bestelling wordt geleverd door Beter Bed. Bij bestellingen die door PostNL worden geleverd is deze optie niet beschikbaar.