Alleen nog dit weekend 30% éxtra korting op heel veel*. Gebruik code: F22V88W11

: :

Belangrijke informatie omtrent coronavirus

Winkels gesloten

Vanwege ontwikkelingen omtrent het coronavirus zijn onze winkels vanaf 18 maart gesloten. Onze webshop blijft open en de klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 t/m 16.00 uur via WhatsApp , chat en telefonisch.

Gaat de bezorging wel door?

De bezorgafspraken gaan door zoals je van ons gewend bent. Je ontvangt van ons een SMS bericht met daarin het tijdsvak van levering. Onze bezorgers nemen 10-30 minuten voor levering telefonisch contact met je op.

Nemen jullie extra maatregelen?

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. We volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het Nationaal Crisiscentrum op de voet en ondernemen meteen actie als daarom wordt gevraagd.

Let op: 

  • Ben je niet fit, dat wil zeggen hoesten, verkouden en/of koorts en staat jouw afspraak gepland, dan vragen wij je vriendelijk om je afspraak te verzetten. Dit kun je uiteraard kosteloos wijzigen: wijzig je bezorgmoment >>
  • Onze bezorgers bellen bij je aan en zullen een stap naar achter doen. Je bent dan in de gelegenheid de deur te openen. Na opening vragen wij jou ook om een stap naar achter te doen. Op deze manier houden we voldoende afstand van elkaar. Wij zullen je geen hand schudden.
  • Zorg dat de doorgang naar je slaapkamer vrij is.
  • Houdt minimaal 1,5 meter afstand van onze bezorger. Wij verzoeken je vriendelijk om tijdens de montage niet in dezelfde ruimte te zijn. Dit voor jouw gezondheid en veiligheid.
  • Vermijd fysiek contact met onze bezorgers.
  • Na levering vragen wij om je handtekening ter ontvangst van je bestelling. Wij vragen je met je eigen pen een handtekening te zetten.
  • Tot slot, onze bezorgers zijn in het bezit van wegwerphandschoenen en desinfectie middelen. Hier zullen zij gebruik van maken. Ook voor ons geldt de regel dat wij geen bezorgers op pad sturen die niet fit zijn.

Kan ik online bestellen in de webwinkel?

Uiteraard staan wij 24/7 voor je klaar via de webwinkel beterbed.be. Hou er wel rekening mee dat PostNL en extra@home tot de voordeur bezorgen.

Is de Klantenservice open?

Wij zijn te bereiken op maandag t/m vrijdag van 10.00 t/m 16.00 uur via WhatsApp , chat en telefonisch. Bekijk onze actuele openingstijden.

 


 

Klantendienst

Hoe kunnen wij je verder helpen?

Bij de aankoop van een nieuw bed, matras of boxspring is het handig als er iemand met verstand van zaken met je meedenkt. Onze slaapadviseurs staan uiteraard voor je klaar in onze winkels. Daarnaast kan je met al je vragen over je bestelling, levering, product of eventuele klachten ook terecht bij onze klantendienst. Wij gaan samen met jou op zoek naar de oplossing die voor jou het beste past. 

 

Waar wil je meer over weten? 

 


Contacteer ons: 

 

Icoontjes-geel_whatsapp.svg

Bel of Whatsapp

Contacteer ons: 014 48 08 40

Heb je hulp of advies nodig? Onze klantendienst is op werkdagen telefonisch of via Whatsapp bereikbaar van 10.00 tot 16.00 uur.

Icoontjes-geel_chat.svg

Chat

Wil je productadvies of heb je een vraag over jouw bestelling? Stel je vraag dan via chat. Onze deskundige medewerkers helpen je graag. 

.

 

Facebook

Je kan Beter Bed ook contacteren via social media. Kijk maar eens op onze Facebookpagina. Onze gemiddelde reactietijd op Facebook bedraagt 9 minuten.

Daarnaast vind je ons ook terug op Instagram en Pinterest.


Veilig en vertrouwd bestellen

Op de website van Beter Bed betaal je veilig en vertrouwd. Je hebt de keuze uit meerdere betaalopties. Naast de getoonde betaalmethoden kan je ook betalen bij levering, mits je bestelling wordt geleverd door Beter Bed. Bij bestellingen die door PostNL worden geleverd is deze optie niet beschikbaar.