Als u niet tevreden bent over uw product of als er iets mis mee is wilt u natuurlijk zo snel mogelijk geholpen worden. En wij willen er natuurlijk alles aan doen om u zo snel mogelijk weer tevreden te maken. Om die reden kunt u uw product(en) retour sturen of komen we bij u langs voor een servicebezoek of reparatie. Welke persoonsgegevens slaan we precies op en voor welk doel?
Zodra u bij onze Customer Service terecht komt, is het van belang dat duidelijk is over welke aankoop en producten u vragen heeft, zodat wij u zo goed mogelijk verder kunnen helpen.
Indien u een klacht of vraag hebt over uw product kunnen we ervoor kiezen om een servicemonteur langs te sturen die de klacht/vraag komt beoordelen. In dat geval vragen we om uw aanhef, voornaam en achternaam zodat we een afspraak kunnen inplannen.
Indien u een klacht of vraag hebt over uw product kunnen we ervoor kiezen om een servicemonteur langs te sturen die de klacht/vraag komt beoordelen. In dat geval vragen we om uw adresgegevens zodat we weten waar de servicemonteur naartoe gestuurd mag worden.
We slaan uw e-mailadres op zodat we u een bevestiging kunnen sturen als er een serviceafspraak is ingepland.
We gebruiken uw telefoonnummer om u 2 dagen voordat uw serviceafspraak gepland staat te informeren over het tijdvak waarin we langskomen. Zonder dit telefoonnummer kunnen wij u geen SMS sturen en wordt u niet op de hoogte gesteld over het tijdvak waarin wij komen leveren.
Daarnaast gebruiken wij uw telefoonnummer wanneer wij een belangrijke mededeling moeten doen over uw serviceafspraak.
Zodra u telefonisch contact opneemt met onze klantenservice, bijvoorbeeld omdat u een vraag of klacht hebt over een bestelling, kan het zijn dat wij incidenteel gesprekken opnemen voor trainingsdoeleinden. Dit doen wij om (nieuwe) medewerkers te kunnen trainen en zo onze service te verbeteren. Indien wij gesprekken opnemen wordt u daar altijd voorafgaand aan het gesprek op geattendeerd. Indien u tijdens het gesprek aangeeft dat u niet wil dat het gesprek opgenomen wordt dan zorgen wij ervoor dat deze opname direct verwijderd wordt na afloop van het gesprek.
De informatie die bij onze customer service binnenkomt, analyseren wij bovendien om inzicht te krijgen in de behoeften van onze klanten met betrekking tot de service. Hierbij wordt echter alleen geanalyseerd op bijvoorbeeld het soort en aantal vragen die wij binnenkrijgen. Er worden daarbij dus geen persoonsgegevens verwerkt.