Deze maand super deals met 25% korting op bijna alles!*

6 : 2 : 15
38
Excuses

De drukte en coronamaatregelen brengen grote uitdagingen met zich mee
Onze bezorgdienst en klantenservice zijn drukker dan ooit tevoren. We realiseren ons dat we daardoor niet iedereen kunnen helpen zoals we graag zouden willen en dat spijt ons.

We doen er elke dag alles aan om onze service te verbeteren, desondanks is het momenteel erg druk, waardoor je langer moet wachten om antwoord te krijgen op je vraag.  We adviseren om hieronder de veelgestelde vragen te raadplegen. We waarderen je begrip en geduld.

Beter Bed houdt de maatregelen omtrent het coronavirus nauwlettend in de gaten. We volgen de ontwikkelingen en de adviezen op de voet en ondernemen meteen actie als daarom wordt gevraagd. De meest gestelde vragen omtrent coronavirus hebben we voor je op een rijtje gezet, mét de antwoorden natuurlijk. 

Informatie over coronavirus

Hoe kunnen we je helpen?

Je hoeft bij ons niet wakker te liggen van vragen over onze producten, service of jouw bestelling. De meestgestelde vragen van onze klanten staan hier onder op een rijtje. 

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Dan staat onze klantendienst natuurlijk voor jou klaar!

Klantendienst

Door een ongekend hoge online vraag en de sluiting van de winkels is onze klantendienst op dit moment drukker dan ooit tevoren. Helaas houdt dit in dat we momenteel niet iedereen zo snel kunnen helpen zoals we dit graag zouden willen. We doen er elke dag alles aan om onze service te verbeteren. De meest gestelde vragen vind je hier, we hopen dat het antwoord op je vraag hierbij staat.

Is dat niet het geval? Neem dan bij voorkeur contact met ons op via Whatsapp (+32) 14 48 08 40 dan ontvang je uiterlijk binnen 3 werkdagen een reactie.

Onze klantenservice is op werkdagen telefonisch en via Whatsapp bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur via: +32 14 48 08 40.

Levertijd & levering

De levertijd van je bestelling hangt af van je productkeuze. De meest gangbare maten zijn bij ons op voorraad. Wanneer jouw product een minder gangbare maat heeft, wordt het product speciaal voor jou besteld. Bij het plaatsen van je bestelling wordt de levertijd aangegeven.

Heb je online een bestelling geplaatst? Dan wordt je bestelling via pakketpost of vrachtwagen geleverd. Let op: door extreme drukte duurt de bezorging van pakketpost een stuk langer dan je van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak.

Je kan de status van je bestelling en de en verwachte leverdatum hier volgen.

Eén werkdag voor het bezoek ontvang je van ons een sms met een indicatie van het tijdstip van onze komst en kun je online de tijdsindicatie terugvinden.

Heb je al een afspraak voor levering en wil je deze wijzigen? Dat kan hier

Als je mobiele telefoonnummer niet bij ons bekend is, ontvang je deze indicatie via e-mail. Tot slot belt onze chauffeur je 10 tot 30 minuten voor de levering om het exacte tijdstip door te geven.

Het is niet mogelijk om je orderstatus in te kijken wanneer je levering door een externe partij wordt geleverd. Je ontvangt hiervan een Track & Trace code binnen twee werkdagen na je bestelling. Hiermee kun je je order volgen.

De bezorgkosten variëren tussen de €4.95 wanneer je pakket met de post kan worden opgestuurd tot €39.95 wanneer je bestelling door onze bezorgers met de vrachtwagen wordt geleverd. Postpakketten worden vanaf €50 gratis bij je bezorgd. Grotere producten worden per vrachtwagen geleverd door onze eigen bezorgers of door een externe partner ([email protected]). Deze producten worden gratis bezorgd vanaf €500.
Bekijk meer over bezorgkosten

Bestellen & betalen

Bij levering heb je de volgende betaalmogelijkheden:

  • Met de PIN; onze bezorgers hebben een mobiel pinapparaat bij zich.
  • Mastercard
  • Visacard

Bij een online bestelling heb je de volgende betaalmogelijkheden:
Je kunt er voor kiezen om alles direct te betalen, 25% aan te betalen of te betalen bij levering.

De betaalmogelijkheden op de website zijn:

  • Bancontact
  • Sofort
  • VisaCard
  • MasterCard
  • PayPal

Wordt jouw bestelling door een externe partner bezorgd? Dan moet het volledige bedrag betaald te worden tijdens het plaatsen van de bestelling.

Bekijk de meest gestelde vragen:

Eén werkdag voor het bezoek ontvang je van ons een sms met een indicatie van het tijdstip van onze komst en kun je online de tijdsindicatie terugvinden. Heb je al een afspraak voor levering en wil je deze wijzigen? Dat kan hier Als je mobiele telefoonnummer niet bij ons bekend is, ontvang je deze indicatie via e-mail. Tot slot belt onze chauffeur je 10 tot 30 minuten voor de levering om het exacte tijdstip door te geven. Het is niet mogelijk om je orderstatus in te kijken wanneer je levering door een externe partij wordt geleverd. Je ontvangt hiervan een Track & Trace code binnen twee werkdagen na je bestelling. Hiermee kun je je order volgen.

Losse onderdelen of afwijkende combinaties kunnen online helaas niet besteld worden. Dit is wel mogelijk onze winkels.

Beter Bed voert gedurende het jaar verschillende soorten acties. Alleen bestellingen, die tijdens de actieperiode worden afgesloten komen in aanmerking voor de actieprijs. Ook geldt het actieaanbod alleen voor de artikelen in de omschreven maten van het actieaanbod. Alle huidige acties vind je in onze folder of op onze aanbiedingenpagina.

Misschien is de korting niet van toepassing op het product van je keuze. Op de aanbiedingenpagina is terug te vinden wat de actievoorwaarden zijn.

Gaat het om een unieke kortingscode?

Deze is niet te verzilveren op een bestelling met een lager bestelbedrag dan de waarde van de code. Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken, per bestelling kan er één kortingscode worden verzilverd.

Wil je gebruik maken van onze actie "2e gratis" op beddengoed? Voeg dan zelf twee stuks toe aan je winkelwagen. De actie wordt als 50% korting verrekend in de winkelwagen.

Wil je geen nieuwsbrief meer van ons ontvangen? Meld je dan hier af voor de nieuwsbrief. Onderaan elke nieuwsbrief die je van Beter Bed ontvangt, staat een link ‘Afmelden’. Als je hierop klikt kom je op een overzicht van de nieuwsbrieven waarvoor je bent ingeschreven. Op deze pagina kun je eenvoudig je voorkeuren wijzigen.

De showroom kan per winkel verschillend zijn, wil je graag weten of een specifiek product in de showroom staat? Neem dan gerust even contact met jouw dichtstbijzijnde winkel.

Wij hebben alleen textielproducten op voorraad in onze winkels. Wil je weten of een specifiek textielproduct op voorraad is? Neem dan contact op met dichtstbijzijnde winkel.

Heb je besteld via de webwinkel en ben je toch niet helemaal blij met je aankoop? Dan kun je je aankoop tot veertien dagen na levering ontbinden. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven. Hierbij gelden de volgende voorwaarden: Je laat ons binnen 14 werkdagen schriftelijk weten dat je het product wilt terugsturen. Vul daarvoor het retourformulier in. Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking*. Het product is ongebruikt en ongemonteerd. Het product is niet speciaal voor jou aangepast. *Producten die om hygiënische en/of gezondheidsredenen niet kunnen worden geretourneerd en waarvan de verpakking geopend is, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Enkel ongeopende producten kunnen dus worden geretourneerd, indien er sprake is van deze productcategorie.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply