Onze winkels zijn weer open! Shop veilig en bewaar afstand van elkaar. In deze periode kan het voorkomen dat je pakketje iets langer onderweg is. 

service en garantie

Service en garantie

Voor alle producten die je online bestelt, geldt dat je het recht hebt de koop na ontvangst van de artikelen kosteloos te ontbinden. je ontvangt dan het reeds betaalde aankoopbedrag terug.

Bij ieder product is aangegeven of het gemonteerd wordt bij levering. Is dit het geval? Dan kun je gebruikmaken van de zichtgarantie tot het moment dat het artikel uit de verpakking gehaald en gemonteerd wordt. Na de montage vervalt je zichtgarantie.

Voor alle overige producten geldt dat je het recht hebt om de koop binnen veertien werkdagen na ontvangst van de artikelen kosteloos te ontbinden. In de Algemene Voorwaarden leest je de volledige voorwaarden.

Service

Bij Beter Bed sta je als klant centraal. Wij stellen alles in het werk om jou een heerlijke nachtrust te bezorgen. Op onze website vind je veel informatie over onze producten en service. Heb je een vraag? Of ben je onverhoopt niet tevreden over een product of onze service? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Samen met jou kijken we dan naar een passende oplossing.

Heb je hulp of advies nodig? Onze klantenservice staat voor je klaar!

 

Garantie

Garantiebepalingen

  1. Bij al je aankopen geldt de speciale Beter Bed-garantie. Voor extra zekerheid kan je bovendien de Extra Beter Bed-garantie kiezen. Je vindt hier meer informatie over in de Verkoopvoorwaarden.
  2. Op textielproducten geldt één jaar garantie. Uit hygiënisch standpunt is het ruilen van textielproducten alleen mogelijk als de verpakking ongeopend is.
  3. Op showroomproducten ontvang je geen garantie.
    De garantie gaat in op het moment dat je het product ontvangt.
    Koop je online? Dan zijn onze online verkoopvoorwaarden van toepassing.

 

Garantievoorwaarden

Wil je aanspraak maken op de CBW-garantie en/of de (Extra) Beter Bed Garantie? Dan gelden de volgende voorwaarden:

  • Je kunt aantonen dat je de aankoop hebt gedaan bij Beter Bed.
  • Het product is onbeschadigd en schoon.
  • Je hebt het product gebruikt volgens de instructies.

Bekijk de Algemene Voorwaarden van Beter Bed

 

Klachten


Heb je een klacht?

Wij doen er alles aan om jou de best mogelijke service te bieden. Natuurlijk kan er helaas altijd iets mis gaan. We lossen je klacht graag zo snel mogelijk op.

Wij kunnen u het snelst van dienst zijn wanneer je contact opneemt met onze klantenservice. Onze Klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 17:00 uur. Heb je een ordernummer? Als je dit nummer bij je klacht vermeldt, kunnen wij je nog sneller helpen.

Onafhankelijke geschillencommissie

Als je vindt dat je klacht niet goed is opgelost, dan kun je terecht bij de onafhankelijke geschillencommissie. De Geschillencommissie Wonen behandelt klachten van consumenten. Voor de geschillenregeling verwijzen wij naar artikel 19 en 20 van de algemene voorwaarden van de CBW. Hieruit volgt dat geschillen aanhangig kunnen worden gemaakt bij de Geschillencommissie Wonen. Ook kun je voor online geschillenbeslechting terecht op het ODR-platform.