Service en garantie

Voor alle producten die je online bestelt, geldt dat je het recht hebt de koop na ontvangst van de artikelen kosteloos te ontbinden. Je ontvangt dan het reeds betaalde aankoopbedrag terug.

Bij ieder product is aangegeven of het gemonteerd wordt bij levering. Is dit het geval? Dan kun je gebruikmaken van de zichtgarantie tot het moment dat het artikel uit de verpakking gehaald en gemonteerd wordt. Na de montage vervalt je zichtgarantie.

Voor alle overige producten geldt dat je het recht hebt om de koop binnen veertien werkdagen na ontvangst van de artikelen kosteloos te ontbinden. In de Algemene Voorwaarden lees je de volledige voorwaarden.

Wil je meer informatie over:

 

Service

Onze klanten kunnen al meer dan 30 jaar rekenen op een uitstekende service

Bij Beter Bed sta jij als klant centraal. Wij stellen alles in het werk om je een heerlijke nachtrust te bezorgen. Op onze website vind je veel informatie over onze producten en diensten. Heb je een vraag? Of ben je niet tevreden over een product of over onze service? Neem dan contact op met onze klantendienst. Samen met jou gaan we dan op zoek naar een passende oplossing.

Onze klantendienst is op werkdagen beschikbaar van 8u tot 20u, en op zaterdagen van 10u tot 16u. 

  • Tel: 014 48 08 40
  • E-mail: info@beterbed.be
  • Post: Bredabaan 891-893, 2170 Merksem

 

Garantie

Onze garantiebepalingen

  1. Bij al je aankopen geldt de speciale Beter Bed-garantie. Voor extra zekerheid kan je bovendien de Extra Beter Bed-garantie kiezen. Je vindt hier meer informatie over in de Verkoopvoorwaarden.
  2. Op textielproducten geldt één jaar garantie. Uit hygiënisch standpunt is het ruilen van textielproducten alleen mogelijk als de verpakking ongeopend is.
  3. Op showroomproducten ontvang je geen garantie.
  4. De garantie gaat in op het moment dat je het product ontvangt.
  5. Koop je online? Dan zijn onze Online verkoopvoorwaarden van toepassing.

 

Garantievoorwaarden

Wil je aanspraak maken op de (Extra) Beter Bed-garantie? Dan gelden de volgende voorwaarden:

  • Je kunt aantonen dat je de aankoop hebt gedaan bij Beter Bed.
  • Het product is onbeschadigd en proper.
  • Je hebt het product gebruikt volgens de instructies.


Bekijk de Verkoopvoorwaarden

 

Heb je een klacht?

Wij doen er alles aan om je de best mogelijke service te bieden. Natuurlijk kan er helaas altijd iets mis gaan. We lossen de klacht graag zo snel mogelijk samen met jou op.

Wij kunnen je het snelst van dienst zijn wanneer je contact opneemt met onze klantendienst. Hiervoor kun je telefonisch contact met ons opnemen via 014 48 08 40 of een e-mail sturen via info@beterbed.be. Heb je een bestelnummer? Vermeld deze dan bij de klacht, dan kunnen wij je nog sneller helpen.

Ben je niet tevreden met de oplossing van een van onze medewerkers? Dan kun je per e-mail een klacht indienen via klacht@beterbed.be. Binnen 14 werkdagen geven we je een inhoudelijke reactie. Is je klacht niet eerder bij ons bekend gemaakt, dan zal één van onze medewerkers deze eerst met je oppakken via de reguliere wegen. 

Onafhankelijke geschillencommissie

Als je vindt dat je klacht niet goed is opgelost, dan kun je terecht bij de onafhankelijke geschillencommissie. De Geschillencommissie Wonen behandelt klachten van consumenten. Voor de geschillenregeling verwijzen wij naar artikel 19 en 20 van de algemene voorwaarden van de CBW. Hieruit volgt dat geschillen aanhangig kunnen worden gemaakt bij de Geschillencommissie Wonen. Ook kun je voor online geschillenbeslechting terecht op het ODR-platform.