Klantendienst

Hoe kunnen wij je verder helpen?

Bij de aankoop van een nieuw bed, matras of boxspring is het handig als er iemand met verstand van zaken met je meedenkt. Onze slaapadviseurs staan uiteraard voor je klaar in onze winkels. Daarnaast kan je met al je vragen over je bestelling, levering, product of eventuele klachten ook terecht bij onze klantendienst. Wij gaan samen met jou op zoek naar de oplossing die voor jou het beste past. 

 

Telefoon

Contacteer ons: 014 48 08 40

Heb je hulp of advies nodig? Onze klantendienst is telefonisch bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur op werkdagen.

E-mail

Wil je iets vragen over je bestelling, een dienst of product van Beter Bed? Dan kan je ons per mail bereiken mailen op:

info@beterbed.be

of vul het contactformulier in.

Facebook

Je kan Beter Bed ook contacteren via social media. Kijk maar eens op onze Facebookpagina. Onze gemiddelde reactietijd op Facebook bedraagt 9 minuten.

Daarnaast vind je ons ook terug op Instagram en Pinterest.


Veilig en vertrouwd bestellen

Op de website van Beter Bed betaal je veilig en vertrouwd. Je hebt de keuze uit meerdere betaalopties. Naast de getoonde betaalmethoden kan je ook betalen bij levering, mits je bestelling wordt geleverd door Beter Bed. Bij bestellingen die door PostNL worden geleverd is deze optie niet beschikbaar.

 

Meest gestelde vragen