MENU

Service & garantie

Wilt u meer informatie over:


Service

Grote Geruststelling 3 van Beter Bed  Onze klanten zijn al meer dan 30 jaar verzekerd van een uitstekende service

Bij Beter Bed staat u als klant centraal. Wij stellen alles in het werk om u een heerlijke nachtrust te bezorgen. Op onze website vindt u veel informatie over onze producten en service. Heeft u een vraag? Of bent u onverhoopt niet tevreden over een product of onze service? Neem dan contact op met onze Customer Service. Samen met u kijken we dan naar een passende oplossing.

Onze Customer Service is op werkdagen bereikbaar van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdagen van 10.00 tot 16.00 uur. 

Terug naar boven

 Service bij Beter Bed

Garantie

Grote Geruststelloing 7 van Beter Bed Wij hanteren een niet-goed-geld-teruggarantie van 30 dagen

Onze garantiebepalingen

  • Bij al uw aankopen geldt de speciale Beter Bed Garantie. Voor extra zekerheid kunt u bovendien de Extra Beter Bed Garantie aanschaffen. U vindt hierover meer informatie in de Verkoopvoorwaarden.
  • Op textielproducten zit een jaar garantie. Uit hygiënisch oogpunt is het ruilen van textielproducten alleen mogelijk als de verpakking ongeopend is.
  • Op showroomproducten ontvangt u geen garantie.
  • De garantie gaat in op het moment dat u het product in uw bezit hebt.
  • Koopt u online? Dan zijn onze Online verkoopvoorwaarden van toepassing.

 Terug naar boven

Garantievoorwaarden

Wilt u aanspraak maken op de (Extra) Beter Bed Garantie? Dan gelden de volgende voorwaarden:

  • U kunt aantonen dat u de aankoop heeft gedaan bij Beter Bed.
  • Het product is onbeschadigd en schoon.
  • U heeft het product gebruikt volgens de instructies.


Bekijk de Verkoopvoorwaarden

Terug naar boven

Klachten

Heeft u een klacht? 

Wij doen er alles aan om u de best mogelijke service te bieden. Natuurlijk kan er helaas altijd iets mis gaan. We lossen uw klacht graag zo snel mogelijk voor u op.

Wij kunnen u het snelst van dienst zijn wanneer u contact opneemt met onze klantenservice. Onze Klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur. Hebt u een ordernummer? Als u dit nummer bij uw klacht vermeldt, kunnen wij u nog sneller helpen.

Voor online geschillenbeslechting kunt u terecht op het ODR-platform.