MENU

Alles over de bezorging van uw bestelling

Leveringsgebied

  • Beter Bed bezorgt bestellingen in heel Vlaanderen en in een gedeelte van Wallonië. Meer weten over ons leveringsgebied voor online bestellingen? Bekijk het postcodeoverzicht.
  • Voor online bestellingen geldt een ander leveringsgebied dan voor bestellingen die u doet in een Beter Bed winkel. Onze slaapadviseurs vertellen u graag wat het leveringsgebied is voor uw bestelling in de winkel.

 

Dag van bezorging

  • Indien uw bestelling door onze eigen bezorgers wordt bezorgd, ontvangt u één werkdag voor de bezorgdatum een sms met een indicatie van de bezorgtijd. 
  • En op de dag van bezorging bellen onze bezorgers u 10 tot 30 minuten voor het exacte levermoment. 
  • Indien uw bestelling wordt bezorgd door PostNL ontvangt u één werkdag voor de bezorgdatum een e-mail van PostNL met een track & trace code.

 

Verzendkosten

  • Alle bestellingen met een totaalprijs vanaf 250,- bezorgen wij gratis. Voor bestellingen tot 250,- geldt dat er 29,95 transportkosten in rekening gebracht worden, tenzij deze kosten in een aanbieding zijn verrekend. 
  • Alle bestellingen - die wij via PostNL versturen - met een totaalprijs vanaf 50,- worden gratis bezorgd. Voor bestellingen - die wij via PostNL versturen- tot 50,- wordt 8,95 in rekening gebracht. 
  • De eventuele transportkosten/ verzendkosten vindt u terug op uw aankoopovereenkomst.
  • Tijdens het bestelproces wordt aangegeven of het door u gekozen product gemonteerd wordt. Deze montage is gratis. Houd er wel rekening mee dat er geen herroepingsrecht geldt voor gemonteerde producten.

Terug naar boven

Montage/zelfbouw

 

Grote Geruststelling van Beter Bed Al uw aankopen monteren wij gratis bij u thuis

Dit geldt voor alle producten, behalve die van de merken Beter Bed Basic, WebDeals, Flexa en Flexworld. Onze deskundige monteurs zetten uw aankoop zorgvuldig in elkaar op de plek die u wenst. Monteert u uw aankoop liever zelf? Dan zetten onze monteurs uw producten alvast op de goede plaats. Zo hoeft u zelf niet veel te tillen. 

Uw order in ontvangst nemen

Wij rekenen op een goede bereikbaarheid van de ruimte waar uw slaapkamermeubelen komen te staan. Gaat het om grote producten? Zorg dan dat de route of het trappengat vrij is en haal kwetsbare spullen, fotolijstjes en andere accessoires tijdelijk weg. Zo hebben de monteurs optimaal de ruimte.

Verpakkingsmateriaal

Na het bezorgen en monteren nemen onze monteurs het verpakkingsmateriaal weer mee terug. Dit wordt vervolgens op milieuvriendelijke wijze gescheiden en verwerkt. Bij zelfbouworders laten wij de verpakking intact, zodat u deze eenvoudig kunt verplaatsen.

Uw oude matras inleveren

Koopt u een nieuw matras in een Beter Bed winkel? Dan kunt u uw oude matras bij ons inleveren. U krijgt van ons een matraszak waarin u uw oude matras kunt verpakken. Doe het matras hierin en plak de zak dicht met tape. Bij de levering van uw nieuwe matras nemen wij uw oude exemplaar direct mee. Zorgt u ervoor dat de matraszak, indien mogelijk, netjes klaarstaat op de benedenverdieping?

De matras laten we door een gespecialiseerd bedrijf recyclen. Gemakkelijk voor u én goed voor het milieu. Het is voor ons niet mogelijk om uw bed en andere producten mee te nemen.

De kosten voor deze service bedragen 19,95 voor een eenpersoonsmatras en 29,95 voor een tweepersoonsmatras.

Terug naar boven

Oude matras retour